poniedziałek, 27 października 2014

Jesienny spacer.



Skoro w końcu mój Internet znów śmiga bez szwanku, podzielę się z Wami porcją październikowych zdjęć.
Mam nadzieję, że Wasza jesień jest równie wyjątkowa, co moja!







 Przy okazji pochwalę się nowymi butkami, w których odkąd pogoda się zepsuła śmigam codziennie.
Są bardzo wygodne, lekkie i cieplutkie.
Łatwo je wyczyścić i co dla mnie w tej chwili najważniejsze- bezproblemowo się je zakłada, co jest zbawienne, kiedy ma się malutkie dziecko i zwykle tylko jedną wolną rękę.
Języki mogłyby być minimalnie dłuższe, ale to wszystko, co mam im do zarzucenia.
Występują też w innym wariancie kolorystycznym.
Na żywo prezentują się znacznie lepiej niż na zdjęciach, co mnie zaskoczyło.
Plusem jest też bardzo niska cena.
Możecie kupić je TUTAJ



Wyprzedaż! Solidne ocieplane trapery Glany /SP ka137 pn3x0/ Black
Pozdrawiam Was ciepło.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy czytelnik i komentarz są dla mnie na wagę złota, dlatego dziękuję Ci, że jesteś!

Jeżeli dodasz do obserwowanych, ja z przyjemnością zrobię to samo.

Zapraszam również na fanpage na facebooku.

Blogger Gadgets